Am creat răspunsuri în forum
-
AutorMesaje
-
ca răspuns la: Slujba de Mare Preot în Sanctuarul ceresc #2561
Dragă Dumitre
Dacă Iisus acum mijloceşte numai pentru cei din Apoc 14:12, cine mijloceşte, totuşi, pentru cei din 1 Tim 4:10 şi Apoc 18:4 ?
ca răspuns la: „OMEGA EREZIILOR" în istoria şi în viitorul AZS #2557Dragă Dejan 1888,
Şi eu am scris un mesaj acum şi l-am pierdut, fiindcă nu am observat că nu mă logasem. Noi nu citim / aprobăm mesajele înainte de a fi postate. Ele sunt postate pe forum imediat.
Referitor la Washburn, e adevărat că a fost printre primii care s-au referit la Omega, dar el a aplicat această etichetă la noua interpretare a „jertfei necurmate” (the daily // tamid) din Daniel, şi asta prin anii ’20 [click aici]:
Washburn assured the readers of his pamphlet that the three teachers would not be teaching at the college the next year. The „Omega apostasy” had received a setback at Washington Missionary College, he affirmed.[fn61. Washburn to F. M. Wilcox, July 3, 1921, Ibid.; Washburn to Holmes, April 18, 1920, „The Startling Omega and Its True Genealogy,” RG 58: L. E. Froom, Reference Files, 1920s-30s, J. S. Washburn Folder.]
ca răspuns la: CINE ESTE MANGAIETORUL? #2553OTNIELA a scris:
Quote:Nicio reforma ( daca ea inseamna pocainta in primul rand – si acest lucru trebuie sa inceapa cu fiecare dintre noi- nu este chiar asa de rea ) pentru ca din cand in cand Biserica ( ma refer la toate confesiunile biblice ) trebuie sa-si revalorifice viata de credinta. Lucrurile care au fost noi, invioratoare si benefice odinioara, se pot osifica in ritualuri si forme seci…De acord, este nevoie şi de trezire şi de reformă în creştinătate. Trezirea este un fenomen spiritual, care are de-a face cu conştiinţa, şi refacerea relaţiei cu Dumnezeu. Reforma este un proces de schimbare conceptuală, doctrinară precum şi în domeniile practice.
Eu mă refeream la (pseudo)reformatorii de duzină, mari diletanţi în materie de Biblie, dar care fac mare caz de schimbarea Bisericii pe diferite planuri; oameni care nu sunt treziţi de Duhul Domnului, ci de un duh de răscoală şi mândrie de opinie. Eu cred că în Galateni 5:18-21 avem expuse foarte clar criteriile după care putem şti ce duh ne mână pe noi sau pe alţii din jurul nostru. A avea roadele adevărate ale Duhului este chiar mai important şi mai definitoriu decât a avea chiar o harismă sau mai multe. Unora care au experimentat fapte mari, Iisus le va spune: „Niciodată nu v-am cunoscut!”
Quote:Mat 7:22-23 Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: „Doamne, Doamne! N’am proorocit noi în Numele Tău? N’am scos noi draci în Numele Tău? Şi n’am făcut noi multe minuni în Numele Tău?” Atunci le voi spune curat: „Niciodată nu v’am cunoscut; depărtaţi-vă dela Mine, voi toţi cari lucraţi fărădelege.”May the Lord’s Spirit be always with you, sister !
ca răspuns la: Ce părere aveți de versurile Ondinei ? #2545Domniță Ondine, bun venit în cenaclul nostru virtual.
Poezia pe care ne- ai trimis-o aici este, în opinia mea, de mare valoare estetică. Îmi este foarte confortabil stilul acesta. Apreciez faptul că scrii poezie relativ scurtă, sensibilă, muzicală și atractivă. . Nu o spun de complezență, aș fi fost mândru să scriu eu poezia aceasta. Aș avea însă două obiecții minore – și subiective, desigur.
1.Prima se referă la titlu, care îmi sună prozaic. Probabil și eu am pus titluri neinteresante sau latinești / grecești, dar la poezii care erau doar bune, fără să fie foarte frumoase. Vreau să spun că dacă doamna poezie poartă pălărie, este important să fie în ton cu rochia și cu pantofii cumva.2. A doua obiecție se referă la genul gramatical al persoanei întâi. Este o chestiune de gust la mine. Îmi place ca poezia scrisă de o femeie să fie complet asumată. Ondine este poetesă, poetă, sau poate găsim un termen mai bun, dar Ondine nu este poet, de aceea cred eu că nu ar trebui să folosească într-o poezie despre sine, adjectivul „pios”, ci „pioasă”. S-ar putea să-mi replici că în expresia „mă rog pios”, ultimul termen joacă rol de adverb. Totuși mie îmi sună ca un adjectiv masculin, și îmi sună ca și cum autoarea vrea să se dea drept autor. Și n-ar avea nici un motiv, pentru că îi stă bine ca autoare.
Benone, Otniela, Exeget, v-aș ruga să vă spuneți și voi părerea, nu doar față de versurile Ondinei, ci și față de obiecțiile mele. Vă mulțumesc.
ca răspuns la: ESTE ISUS HRISTOS DUMNEZEU? #584Cristina, esti exasperanta, am sentimentul ca pierd timpul dscutand cu tine, si iti rapesc si timpul tau pretios. Este mai bine sa ne oprim aici. Sa lasam in pace subiectul acesta, Mai bine culegem cirese.
ca răspuns la: Relaţii adventişti – evanghelici #578OTNIELA a scris:
Quote:I hope SJ is still alive.I hope too, but if you read some of his posts on the web, that mention my name, you will understand why he is not longer interested to meet me:
HERE.ca răspuns la: ESTE ISUS HRISTOS DUMNEZEU? #572Mulţumesc pentru urări, Otniela ! M-aş bucura însă mai mult dacă aceste discuţii ar îndrepta înţelegerea celor greşiţi. Domnul să-ţi audă rugăciunile !
-
AutorMesaje
Comentarii recente în articole